sâmbătă, 20 martie 2010

Olimpiada...

Bubble isi ia concediu medical pe baza retetei de Steroclocimbozabiriofaxata acuta emisa de doctorul S.Andrei. Are prescriptie sa ia o ciocolata pe zi cu lapte 75 %, nota alergica la mine. Asa ca eu raman cu glumele, masa si dansu`[toate facturile in contul meu].

Mda...Acum o sa va povestesc ce supraveghetoare am avut eu la olimpiada.
Pai...acea draguta doamna, parca mancase lamai in ultimii trei ani, avand bagate in ochi scobitori. Oricine deschidea gura primea replica: "Citeste cu atentie cerinta!", chiar daca mai vroia o ciorna. Deasemenea, la trecerea datei s-a incurcat, trecand pe tabla anul "210" in loc de "2010". Ori e era proaspat catapultata dintr-o alta era geologica. Ori a cam lipsit prin neprezenta de la ora de matematica.
Cert e ca a fost unul din cei mai ciudati, dar totusi haiosi supraveghetori pe care i-am avut.
Ale.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright Ale & Bubble 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .