vineri, 2 aprilie 2010

Ordinea efectuarii unei intalniri cu un caine vagabond

Pe strazile din minunabila noastra tara exista caini "fara stapan", ei sunt sub stricta supraveghere a unei vecine, care neavand ce face, le da de mancare. Totul ar fi in regula, daca trecatori ar cunoaste fiecare caine si nu le-ar fi frica de ei. Eu sunt una dintre multele persoane care nu inteleg atractia fata de caini. Asa ca iata cateva dintre manifestarile oricarui trecator, in ordinea fireasca:

Pasul 1, se constientizeaza pericolul, atacatorul "fioros" dezveleste dintii.

Pasul 2, se stabileste contactul vizual cu bestia, aceasta maraie.

Pasul 3, se cauta cea mai apropiata persoana dupa care sa te ascunzi sau careia sa-i sari in brate, timp in care animalul vine spre tine curios.

Pasul 4, tipatul, datul din picioare, orice implica zgomote si lovituri.

Pasul 5, sunteti complet scapat de pericol datorita simturilor de supravieturire foarte dezvoltate...totusi, traitul in oras e ca o jungla, nu?:-?

Cam asa reactioneaza persoanele sperioase din fire. Majoritatea nu ajung pana la pasul 4, fiind calmati de persoanele din jur, dar tipatul salveaza. ;)

Ale

2 comentarii:

Anonim spunea...

Am citit cateva posturi si am realizat ca blogul e facut de niste pustoaice de maxim 14-15 ani care incearca sa fie amuzante si din pacate se zbat in noroi pana la genunchi . Eu nu zic sa va opriti . Si nici sa o luati in nume de rau . Dar pur si simplu mi se pare atat de ...trist si fara vlaga . Citind posturile nu mi s-a miscat niciun muschi facial , nicio idee , nimic . Eu zic sa mai cresteti si DUPA sa va apucati de scris . Asa nu o sa fiti decat niste persoane neamuzante in comparatie cu triste si neamuzante . Treaba voastra . Si daca veti spune ca mai intai sa-mi fac blog si dupa sa comentez despre altii , raspunsul meu este ca decat sa scriu ca sa ma aflu in treaba , pentru ca ma plictisesc si sa scriu prost, mai bine nu . Eu spun toate astea ca un simplu vizitator .



Flavius

Ale spunea...

Deci sa analizam:
"Am citit cateva posturi si am realizat ca blogul e facut de niste pustoaice de maxim 14-15 ani care incearca sa fie amuzante si din pacate se zbat in noroi pana la genunchi ."-->constat pana acum ca nu ai citit decat cateva postari, iar referirea ca incercam sa fim amuzante e adevarata, dar nu vad cu ce te deranjeaza pe tine.

"Eu nu zic sa va opriti ." --> NU, nu o sa ne oprim, nu mor caii cand vor caini, te incurcam cumva, domnule FLAVIUS?

"Si nici sa o luati in nume de rau ."-->Ba da, o luam in nume de rau si o sa incercam sa facem placere si sa ne facem placere noua, nu celor ca tine!

"Citind posturile nu mi s-a miscat niciun muschi facial , nicio idee , nimic ."--> Nu trebuia sa ti se miste nici un muschi facial, asta faci cand te duci al doctor si iti baga lingurita aia in gat, punandu-te sa faci "aaaa", "eeee", "iiiii". Noi scriem ca sa ne simtim bine, pentru noi. Daca vrei sa se miste vreun muschi facial, mergi la doctor! Sau ..."schimba" blogul.

"Eu zic sa mai cresteti si DUPA sa va apucati de scris ."-->Da, si noi ne-am gandit, ar fi trebuit ca Mihai Eminescu sa inceapa sa scrie pe la 78 de ani, iar Creanga(care oricum a scris tarziu) pe la 105. Tu ce parere ai? Cam care ar fi varsta optima pentru a incepe sa scrii? Astept un comm-ent.

"Asa nu o sa fiti decat niste persoane neamuzante in comparatie cu triste si neamuzante "--> Nu pricep nimic.Nu se poate comenta.

"Treaba voastra . Si daca veti spune ca mai intai sa-mi fac blog si dupa sa comentez despre altii , raspunsul meu este ca decat sa scriu ca sa ma aflu in treaba , pentru ca ma plictisesc si sa scriu prost, mai bine nu . Eu spun toate astea ca un simplu vizitator . "--> Mai bine nu spuneai. Daca nu-ti place, asa "prost" cum scriem noi, de te te-ai mai obosit sa lasi comment? Oi fi vreun sfant si dai sfaturi din prea-plinul si nemarginita ta binevointa. Cand o sa avem nevoie de vreun sfat o sa ti-l cerem.

Alte comentarii? Scrie-mi pe adresa de g-mail.

Trimiteți un comentariu

 
Copyright Ale & Bubble 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .